.


28 oktober 2011

GOOD FRIDAY







Jag flög hem sent igår kväll och ser nu framemot  en ledig helg med familjen. Jag återkommer med min resumé från senaste resan.
Om mötet med fantastiska agentur vd;n  Petra Bauer och besöket på Dusty Deko mm. Ojoj jag så mycket roligt jag har att berätta,
men nu tar vi först helg! Kram Annaleena

I flew back home last night late and i´m looking forward now a lazy weekend with my family. I'll be back with my Stockholm resume,
about my meeting with the great agency managing Director Petra Bauer and my visit to different stores in Stockholm. Oh dear I have so much fun I have to tell you so see you later! Anna Leena xx



8 kommentarer:

  1. Ha en skön helg med familjen och jag ser fram emot resumén från resan.

    // Lissen

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot resumén från vecka som varit, men njut nu helgen
    i lugn & ro. /Åsa

    SvaraRadera
  3. Tack för att du kom! Mysigt att ha dig på Bromsta gård;) Skall bli roligt att se bilderna från Dusty Deco mm....Trevlig helg till dig Jonas och barnen!

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra!! Precis efter jag själv gjort ett nytt inlägg kikade jag in hos dig och våra rubriker såg jag då inte var helt olika......:) Ha en riktigt fin helg!!

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot allt! :-) Ha en jättefin helg!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  6. Grattis till det fina reportaget i Residence om dig och ditt underbara
    hem:)

    Kram åsa

    SvaraRadera
  7. I absolutely love these photos! You have very beautiful blog!

    SvaraRadera